Cocina

Kodredo al forno

A PROPUESTA DE... Angels Piñol Adroher.
Dado que se acerca Pésaj, tengo el gusto de presentarles un plato exquisito y apropiado para el Seder de Pascua. Es una receta deliciosa que puede ir acompañada de unas patatas al horno y uno o dos tipos de verduras.

Continuar leyendo

La komponente kulinaria i linguístika turka en la kuzina djudeo-espanyola

UN ARTÍCULO DE... Matilda Koén-Sarano.
La kuzina djudeo-espanyola es muy vasta i variada, porké yeva adientro de sí munchas enfluensas. Su baza es konstituida por los elementos, ke los djudiós se yevaron kon eyos de su kuzina espanyola después de la ekspulsión de la Espanya, kere dizir de la kuzina ke eyos se krearon kon las limitasiones de la kasherut.

Continuar leyendo

Bumuelos de Hanuka

A PROPUESTA DE... Angels Piñol Adroher.
Dado que esta cercana la fiesta de las luces, “HANUKA” he pensado en ponerles la receta de los deliciosos buñuelos de Hanuka. Durante las noches de Januka es tradición comer alimentos fritos, como sufganiot (buñuelos) y latkes (tortillas de patatas), para evocar el milagro del aceite.

Continuar leyendo

Dulce de Bimbrio

A PROPUESTA DE... Angels Piñol Adroher.
 El dulce de membrillo es un sabor típico de la cocina sefardí. Está riquísimo y a los niños les encanta.

 

Continuar leyendo

Salata de berendjena a la Búlgara (kiopolu)

RECETA SEFARADÍ Nº 1. Por Silvia Mielnik Kohen.
 Estas recetas de cocina fueron públicas por Moshe Shaul en un seminario que dictó en 2006 en España. Tuve la suerte, gracias a que tenemos un parentesco político, de haber compartido con él y su esposa muchos de los momentos íntimos que se viven en el seno de una familia (los que suelen suceder en las cocinas de las casas).

Continuar leyendo

Burikitas (Burekas) de queso

RECETA DE 'LA NONA'. Por Rozita Illes.
 Para una madre judía la cocina es un acto de amor, profundo y emotivo, empieza con el elaboración  y termina con la celebración. La celebración es la comida y las comidas son historias de vida. Burikitas son pequeñas empanadillas de queso o patata, carne, espinaca o calabacín.

Continuar leyendo

Ensalada con kuchunduria

RECETA SEFARADÍ Nº 2. Por Silvia Mielnik Kohen.
 ¿A que os sorprenderé? En Israel, el primer y único programa de noticias por radio en un idioma latino fue en una lengua casi-muerta. Aparte del hebreo y del inglés, estaban las ‘Noticias’ en “sefaradí” o “ladino”. Moshe Shaul (el que escribió estas recetas) fue el que emitió este programa diariamente durante quince minutos, todas las tardes, a lo largo de 30 años.

Continuar leyendo

Berendjenas fritas kon yogurt

RECETA SEFARADÍ Nº 3. Por Silvia Mielnik Kohen.
 Hoy les cuento por qué Moshe y Ruth hablan así. Copio algunos párrafos de una conferencia que dio en Almería:
“Munchos espanyoles o latinoamericanos o hispano-avlantes de otros paises se maravillan ke los sefaradies continúen ainda a avlar el djudeo-espanyol, o la lengua de Cervantes sigun es tambien yamada, una lengua muy paresida al kastilyano del siglo 15 ke era avlado por los djudios expulsados de espanya en 1942…

Continuar leyendo

  • 1
  • 2